Tuesday, January 3, 2012

mengintai dari tirai kamar...peewitt!

Assalamualaikum w.b.t..

Pertama-tama kalinya, jgnlah anda terpedaya dgn kata2 entri di atas. Kerna ianya tidak ada kene mngena dgn ape yg aku nk taip skrg ni. knp cm2??suka hati laarr..=p

Setelah berabad lamanye, terdetik dihati sanubari ini untuk kembali bukak blog aku yg ntah pape ni. Mungkin sbb "free" sgt kot, 2 la tetiba cik rajin ni dtg...ish2..

Seperti yg anda semua sedia maklum, berdirinya saya disini bukanlah untuk memberi syarahan tetapi krn tidak ade kerusi dlm bilik sy ni, maka blm terlambat sekiranya sy ingin mngucapkan selamat tnggal 2011 n selamat dtg 2012..hahahaha..(ade gaya menteri kannn ;p)..

ok, serius2!


selamat tinggal encik 2011..:'(..

terlalu  byk kngn manis n kngn pahit spnjang aku bersama encik 2011, nk cite nnt la aku buat entri lain 2 pn kalo rajin..(mmg dasar pemalas!) =p..ape yg paling syok ngn 2011 ni??haaa, sama2 kita nantikan..hehe



selamat dtg encik 2012..=D

semoga kehadiranmu akan memberi seribu keceriaan n seribu warna dlm hidup ku ini seperti astro ceria n astro warna..XD..haha

okeh, magrib sudeh,, kene off ni,
jom sama2 mengerjakan perintahnye dgn segere yeeee...:)
smga encik rajin dtg lg dlm diri sy mlm ni..amin2..

wassalam <3



Cintai Ilahi, Syukuri Nikmat Diberi, Redha Apa Yg Terjadi, Dapat Pahala Free !^_^

0 komen budak baik: