Thursday, May 3, 2012

Masihkah kau ingat??

Selamat pagi! :)

Hari ni aku nak mengenang balik zaman era 90-an dulu2. Kalau korang sebaya aku dikira zaman sekolah rendah, yang mana hingus hijau meleleh pun masih tak sedar haha(euwww). Dah nama pun budak skola rendah, kompom-kompom segala jenis gula-gula korang dah rasa kan?
Ha, ingat tak lagi gula-gula red prawn ni??





Mesti ingat kan? Dulu aku x panggil red prawn sbb tak tau, so aku panggil
"cokelat yang ada plastik boleh makan tu". Wahh, makin panjang pulak namanye. Sebab ada satu lapisan plastik yang balut gula-gula tu boleh dimakan. Tapi sekarang dah susah nak jumpa :(

Nak diceritakan bahawa gula-gula red prawn ni sudah berubah wajah!
Ten tereng!!!!!!!!!!!!!!







Paket cenggini lebih selamat dari makhluk-makhluk perosak seperti semut, lipas dan Rayyan.hehe.
Still sedap cam dulu, cuma makin manis. Yang sedih plastik yang boleh makan tu dah takde..huk huk  :(
Pastu plak ade dua pillihan, pendek dan panjang. Ni pun dapat dari goodies bag kenduri. Nak tanya tuan rumah tu beli kat mana segan plak.huhu. So sesape yang tahu mana nak cari gula-gula ni nanti helo-helo la ye 
^^, pasti aku borong!



Wassalam! >.<~




Cintai Ilahi, Syukuri Nikmat Diberi, Redha Apa Yg Terjadi, Dapat Pahala Free !^_^

0 komen budak baik: