Monday, June 18, 2012

Jalan2!-part 1

Salam ceria :)

Arini tetiba je rasa rajin nk update blog, sbb fb bosan!huhu :(
Weekand baru2 ni, aku n family telah melarikan diri dr rumah n menumpang di rumah abang aku
di Besut, Terengganu..hehe..
Kebiasaannya setiap kali weekand abg aku balik rumah family aku, tetapi kebetulan 
dia ade keje, so kitaorang la yg g balik rumah die..(eh,betul ke ayat aku ni??janji faham kn..hehe)

Dah alang-alang duk umah die yg bosan tu + abg g keje = aku ngan family melopong xtau mau bikin apa.
So kitaorang plan g jalan2 kt Kota Bharu, Klate :)


Gerak pkul 11 lebih, jadi bila smpai dekat2 pukul 1.
Maka encik kaum adam wajiblah ke masjid utk solat jumaat! Aku n mama ditinggalkan di KB Mall
bersama si budak Rayyan yg buasnya nauzubillah..hehe

Aku tak dapat merayau sangat sbb nk kene jaga Rayyan dlm troli. So tolak jela troli tu ke hujung dunia bersama Rayyan..heee..
Habis duit aku Rayyan kejekan. Popcorn, lollipop, coolblog..haish budak zaman skrg..
nak bg die senyap punya pasal aku beli la jugak.....




Ngamuk2 dalam troli bila sebut 1, 2, 3..terus posing x hengat..
Dekat KB Mall x sempat nk beli pape, cuma sempat belikan t-shirt tok abah je.
Pastu trus kuar menuju ke Tesco plak...

To be continue....hehe







Cintai Ilahi, Syukuri Nikmat Diberi, Redha Apa Yg Terjadi, Dapat Pahala Free !^_^

0 komen budak baik: