Friday, April 27, 2012

Jumaat yang Indah..tapi......

Salam sejahtera =)

Jumaat yang indah tapi.......??? ha ala2 dialog drama gitu. Tapi aku bukan la pelakon drama 
atau drama queen ke hape. 

Sesungguhnya jumaat itu hari yang indah dan penghulu segala hari! Biasanya semua ahli keluarga aku ada kat rumah saat-saat gojes camni al maklumlah semua cuti kan. 

Dorang sume ada hal memasing, tinggal la aku terkontang kanting macam ranting dengan 
si Rayyan ni....=(




Si apam dan baby telah rela hati menyertai Seminar Motivasi Alihan Pelajar (MAP) anjuran MAP Training and Consultancy Sdn Bhd bersama pengasasnya Dr. Tengku Asmadi di Marang, Terengganu! :) Nak beno join sekali tapi atas faktor umur menyebabjan aku x layak join. sob!!sob!!


Semoga budak 2orang ni berjaya memotivasikan diri dan menjadi pelajar cemerlang. Fighting!!


Si Ummi aka Beastwoman ni plak duk hostel. Tak balik plak minah ni minggu ni.
Baru nak bagi suprise baik punye kat die. rugi!



Si along pulak dah lepas ke Sabah sana. Makan angin katanya. Al maklumlah, kat semenanjung ni dah takde angin gamaknya :p haha



Si kakak plak cam bese la, die still belajar lagi kat Serdang. Sekarang tengah bersonok-sonok kat pesta buku PWTC. Kapan mahu pulang lagi dung.............:(



Ha tu jela yang, membuatkan aku rasa sunyi bebeno hari ni. Rayyan plak sakan menguap dari tadi, makna kata dah sampai masa untuk dia tido tengahari. *wing *wing!~ Ok,tatatu!


Wassalam! >.<~

















Cintai Ilahi, Syukuri Nikmat Diberi, Redha Apa Yg Terjadi, Dapat Pahala Free !^_^

0 komen budak baik: